Často kladené otázky

Platba a vrátenie peňazí

Držíme sa hesla „Všetko pre zákazníka“. To znamená, že ak nie ste spokojný/á s účinkami produktov po 14-tich dňoch od začiatku používania, ponúkame zaslanie akéhokoľvek iného produktu v tejto hodnote, prípadne vrátenie sumy peňazí za produkt (pri platbe kartou ihneď po požiadaní, pri platbe na dobierku v lehote 30 dní), ponuka platí 60 dní od zakúpenia produktu :)

  • Kreditná karta
  • Dobierka
  • ApplePay

Používanie

Aplikácia: Pomocou odličovacieho tampónu naneste na vyčistenú pleť. Potom vodu nechajte krátko vsakovať do pokožky a nezmývajte ju. Našim zákazníkom odporúčame čistenie pleti ráno a večer. Potom, čo sa produkt dobre vstrebe, je možné nanášať ďalšie kozmetické výrobky.

Testovacie obdobie: Odporúčame našim zákazníkom používať produkt najmenej 14 dní, aby zistili, či je vhodný pre ich typ pleti. Niektorí zákazníci pozorujú okamžitý účinok (2 - 3 dni), iným to niekedy trvá 2 - 3 týždne. Pre všetkých zákazníkov, ktorí po 2 až 4 týždňoch nepostrehli žiadny efekt, ponúkame záruku vrátenia peňazí alebo iný náhradný produkt. 

Výrobky Inaessentials sú vhodné pre každého. Našimi zákazníkmi sú tínedžeri aj dospelí. Naše výrobky neobsahujú žiadne prísady, ako sú parabény, silikón, sírany, mikroplasty atď., ktoré manipulujú s vôňou, konzistenciou alebo trvanlivosťou. Preto sú výrobky z nášho sortimentu vhodné aj pre malé deti, tehotné ženy a ľudí s citlivou pokožkou.

Áno. Naše výrobky sú vhodné na bežné každodenné čistenie a starostlivosť o tvár. Mnoho zákazníkov ich používa na zmiernenie prejavu kožných problémov, ale môžu sa samozrejme použiť aj na každodenné čistenie. 

Áno. Naše výrobky neobsahujú žiadne prísady, ako sú parabény, silikón, sírany, mikroplasty atď., ktoré ovplyvňujú zápach, konzistenciu alebo trvanlivosť. Preto sú výrobky z nášho sortimentu ideálne pre malé deti, tehotné ženy aj ľudí s citlivou pokožkou.

  • je normálna: Ružová voda
  • má lupiny na hlave: Šalviová voda
  • má ekzém, začervenianie alebo vyrážky: Rumančeková voda
  • je mastná a aknózna: Levanduľová voda
  • je suchá a citlivá: Medovková voda
  • trpíte krvácaním ďasien: Škumpová voda

Náš zákaznícky servis Vám rád poskytne individuálne poradenstvo. Napíšte nám krátky e-mail alebo správu na Facebooku a radi Vám pomôžeme.

Naše vody sú čisto prírodné, takže bylinková voda vzniká kondenzáciou pary danej bylinky pri procese spracovania a pomocou filtrov a úprav je vyčistená, zakonzervovaná a pripravená na používanie. Pri výrobe do bylinkovej vody nepridávame navyše ďalšie zložky.

Poštovné a balné

Pri objednávke nad 33€ je poštovné zdarma. Dopravu zabezpečuje Poštový kuriér (3,89€), kuriér Packeta Home Delivery (3,79€) alebo kuriér DPD (4,29€). (Výška sumy za dopravu sa počas špeciálnych akcií môže líšiť.).
Doba doručenia je 2 až 7 pracovných dní v závislosti od kampaní (kedy je doručovanie výrazne pomalšie alebo počtu pracovníkov skladu a kuriérov k dispozícii.

Minimalizácia emisií z dopravy pre nás hrá veľmi dôležitú úlohu. Sklenené fľaše vážia viac, a preto je vnútroštátna preprava spojená s vyššou spotrebou energie v porovnaní s plastovými fľašami. Po určitom počte kilometrov už nie je ekologická rovnováha pre sklenené fľaše pozitívna. Sklenené obaly na jedno použitie navyše vyžadujú viac energie na výrobu. Samozrejme stále pracujeme na zdokonaľovaní našich obalov. Nekompromisná hygiena a bezpečnosť spotrebiteľa majú pre nás vždy najvyššiu prioritu. 

Zľavové kódy

Existujú zriedkavé prípady, keď váš web ponúka automatickú zľavu 30% na druhú organickú vodu a pri prejdení do pokladne sa táto zľava nevygeneruje. Stane sa to iba vtedy, keď ihneď po prijatí zľavy z vyskakovacieho okna pred vstupom do nákupného košíka stlačíte tlačidlo „Ďalej“ (SYSTÉM NESTIHNE V TEJ RÝCHLOSTI ZĽAVU AKCEPTOVAŤ). To neznamená, že nebudete mať zľavu. V takýchto prípadoch sa vráťte o krok späť alebo načítajte stránku ešte raz. Ak sa stále chcete uistiť, že vašu zásielku pošleme so zľavou, môžete nám poslať e-mail a my zľavu uplatníme, treba nás však kontaktovať okamžite po vytvorení ojednávky. 🙂

Druhým častým problémom je neuplatnenie zľavy zo zľavového kódu, ktorý ste mali ručne vpísať do políčka "Zľavový kód" v kroku Platba alebo na vrchu objednávky (pri objednávke cez mobilný telefón či tablet) alebo na pravej strane monitoru počítača.

Na 1 objednávku je možné uplatniť iba jeden zľavový kód, preto ak sa náhodou pod týmto políčkom nachádza iný zľavový kód, treba ho zrušiť kliknutím na malé X na pravej strane kódu. Po vpísaní Vašeho požadovaného kódu je potreba potvrdiť jeho platnosť kliknutím na políčko "Použiť". Opäť platí, ak sa stále chcete uistiť, že Vašu zásielku pošleme so zľavou, môžete nám poslať e-mail a my zľavu uplatníme, treba nás však kontaktovať okamžite po vytvorení ojednávky. 🙂