Prejsť na obsah

Doprava zdarma pri objednávke nad 49€

Košík

Váš košík je prázdny

Neviete, kde začať?

1. DORUČOVANIE

1.1 Koľko stojí doprava objednávky?

Dopravu zabezpečuje kuriér SPS (3,99€). (Výška sumy za dopravu sa počas špeciálnych akcií môže líšiť).

1.2 Kedy mám dopravu objednávky ZADARMO?

Dopravu objednávky máte zadarmo, ak suma Vašej objednávky prevyšuje hodnotu 49€ vrátane zliav.

1.3 Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Doba doručenia je 1 až 3 pracovné dni v závislosti od celkového množstva objednávok a vyťaženosti kuriérov (taktiež počas našich kampaní a dní zliav je doručovanie výrazne pomalšie z dôvodu veľkého náporu objednávok, a preto prosíme o pochopenie a trpezlivosť).
Ak Vaša objednávka nebola doručená včas a neviete, kde sa nachádza, kontaktujte nás: TU

1.4 Aké sú možnosti doručovania?

Aktuálne doručujeme iba formou kuriérov spoločnosti SPS (s ktorými je možné dohodnúť si uloženie zásielky na odbernom mieste, je to však v plnej réžii samotných zákazníkov).

1.5. Čo mám spraviť ak som nedostal/a potvrdzovací e-mail o prijatí objednávky?

⚬ Častokrát sa stáva, že náš e-mail skončí vo Vašej e-mailovej schránke v časti spam alebo reklama. Vždy si prosím skontrolujte aj tieto priečinky.

⚬ Kontaktujte nás: TU

1.6. Čo mám robiť ak som dostal/a iné produkty, ako som si objednal/a alebo mi produkty chýbajú či boli doručené poškodené?

⚬ V prípade, že Vám boli v objednávke doručené poškodené produkty, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu s tým, že rovno zašlete číslo objednávky a fotografie poškodenia, tak proces reklamácie sa tak urýchli.

⚬ Áno, aj my sme ľudia – niekedy robíme chyby, ale sme pripravení ich napraviť! V prípade nesprávneho doručenia alebo chýbajúceho tovaru nás prosím kontaktujte: TU 

⚬ Pred kontaktovaním nás ohľadom nesprávneho obsahu objednávky si prosím vždy skontrolujte svoju objednávku v e-maile, aby bolo jasné, ktoré produkty ste v objednávke skutočne mali mať.

1.7. Ako zistím, kde sa moja objednávka nachádza?

⚬ Link na sledovanie zásielky po odoslaní z nášho skladu je dostupný v e-maile oznamujúcom zabalenú a odoslanú objednávku, ale takisto aj na poslednej strane ihneď po dokončení objednávky, preto si tento link uložte alebo požiadajte oňho našu zákaznícku podporu.

⚬ Viac informácií a sledovanie zásielky aj tu: TU

2. PLATOBNÉ METÓDY A GARANCIA VRÁTENIA PEŇAZÍ

2.1. Aké možnosti platby ponúkate?

Kreditná karta (Visa, Mastercard, Amex)
⚬ Dobierka
⚬ ApplePay

2.2. Čo mám robiť, ak nie som spokojný so svojimi produktmi? Môžem dostať späť svoje peniaze?

⚬ Viac informácií nájdete v našich zásadách vrátenia peňazí TU.

3. ZĽAVY

3.1. Prečo môj zľavový kód nefunguje?

 ⚬ Na jeden nákup nemôžete použiť viac ako 1 zľavový kód (môžete pridať zľavnené produkty z vyskakovacieho okna alebo pridať zľavový kód na konci v pokladni). Ak pridáte iba zľavový kód a je stále neplatný, kontaktujte našu podporu: TU

⚬ Existujú zriedkavé prípady, keď naša webová stránka ponúka automatickú zľavu 30% na každý druhý kus produktov zo zobrazenej ponuky vo vyskakovacom okne v nákupnom košíku a pri prejdení do pokladne sa táto zľava nevygeneruje. Stane sa to iba vtedy, keď ihneď po prijatí zľavy z vyskakovacieho okna pred vstupom do košíka stlačíte tlačidlo „Ďalej“ (SYSTÉM NESTIHNE V TEJ RÝCHLOSTI ZĽAVU AKCEPTOVAŤ). To neznamená, že nebudete mať zľavu. V takýchto prípadoch sa vráťte o krok späť alebo načítajte stránku ešte raz. Ak sa stále chcete uistiť, že vašu zásielku pošleme so zľavou, môžete nám poslať e-mail a my zľavu uplatníme, treba nás však kontaktovať okamžite po vytvorení ojednávky.

3.2. Kde zadať zľavový kód?

⚬ V posledných krokoch vypĺňania údajov v pokladni.

⚬ Častým problémom je tiež neuplatnenie zľavy zo zľavového kódu, ktorý ste mali ručne vpísať do políčka "Zľavový kód" v kroku Platba alebo na vrchu objednávky (pri objednávke cez mobilný telefón či tablet) alebo na pravej strane monitoru počítača.
Na 1 objednávku je možné uplatniť iba jeden zľavový kód, preto ak sa náhodou pod týmto políčkom nachádza iný zľavový kód, treba ho zrušiť kliknutím na malé X na pravej strane kódu. Po vpísaní Vášho požadovaného kódu je potreba potvrdiť jeho platnosť kliknutím na políčko "Použiť". Opäť platí, ak sa stále chcete uistiť, že Vašu zásielku pošleme so zľavou, môžete nám poslať e-mail a my zľavu uplatníme, treba nás však kontaktovať okamžite po vytvorení ojednávky.  

4. PRODUKTY

4.1. Pre koho sú produkty vhodné?

Bábätká, deti, tehotné ženy, dojčiace ženy - Väčšina našich produktov je úplne prírodná, neobsahuje žiadne umelé látky (ak nie je uvedené inak), vďaka čomu sú dokonale vhodné pre všetkých - aj pre tých najmenších.
Produkty však vždy odporúčame používať až po alergickom teste - naneste malé množstvo prípravku na vnútornú stranu lakťa a pozorujte, či sa nedostaví reakcia. Pamätajte, že bylinku si niekedy nevyberáme my, ale bylinka si vyberá nás :)

Dospelé ženy, dospelí muži, tínedžeri - Väčšina našich produktov je úplne prírodná, neobsahuje žiadne umelé látky (ak nie je uvedené inak), vďaka čomu sú dokonale vhodné pre všetkých.
Produkty však vždy odporúčame používať až po alergickom teste - naneste malé množstvo prípravku na vnútornú stranu lakťa a pozorujte, či sa nedostaví reakcia. Pamätajte, že bylinku si niekedy nevyberáme my, ale bylinka si vyberá nás :)

⚬ Vhodné pri alergickej reakcii/ diabetizme/ astmatizme - Väčšina našich produktov je úplne prírodná, neobsahuje žiadne umelé látky (ak nie je uvedené inak), vďaka čomu sú dokonale vhodné pre všetkých.
V prípade chronických ochorení a špecifických zdravotných stavov vám odporúčame, aby ste sa pred použitím produktov InaEssentials poradili so svojím lekárom.
Produkty však vždy odporúčame používať až po alergickom teste - naneste malé množstvo prípravku na vnútornú stranu lakťa a pozorujte, či sa nedostaví reakcia. Pamätajte, že bylinku si niekedy nevyberáme my, ale bylinka si vyberá nás :)

⚬ V spojení s ostatnými produktami - Keďže väčšina našich produktov je úplne prírodná, môžete ich používať v kombinácii s inými kozmetickými prípravkami. Nemôžeme však zaručiť kompatibilitu so všetkými, preto je potrebné spojenie najskôr otestovať ako v prípade samotného produktu.

⚬ V spojení s liečebnými procesmi a liekmi - Keďže väčšina našich produktov je úplne prírodná, môžete ich používať v kombinácii s inými procedúrami. Nemôžeme však zaručiť kompatibilitu so všetkými, preto je potrebné informovať sa u lekára alebo v príbalovom letáku o vhodnosti spojenia.

⚬ Ak sú vlasy farbené - Naše produkty na starostlivosť o vlasy neobsahujú žiadne zložky, o ktorých je známe, že zasahujú do farby na vlasy.

4.2 Aróma/vôňa/smrad?

⚬ Prečo InaEssentials vody nevoňajú ako bežné produkty z drogérie? - Naše vody InaEssentials sa získavajú primárnou parnou destiláciou čerstvo zozbieraných bylín. Naše produkty neobohacujeme o žiadne ďalšie konvenčné arómy a parfumy, nezasahujeme do vlastností, nepridávame konzervanty a stabilizátory. To, čo dostanete, je čistá príroda vo fľaši, pretože pochádza priamo z pôdy. Takto môžeme zaručiť najlepšiu kvalitu našich organických vôd.

⚬ Prečo rôzne výrobné dávky vyzerajú a voňajú inak, aj keď ide o rovnaký produkt? - To je dôkaz, že naše produkty udržiavame také čisté, ako pochádzajú priamo z prírody :) Naše bylinky pestujeme na rôznych miestach po celom Bulharsku, kde sa môže meniť mikroklíma, vlastnosti pôdy a iné poľnohospodárske faktory. Biochemické vlastnosti každej úrody sú teda tiež mierne odlišné a možno pozorovať jemné rozlíšenie v rôznych dávkach toho istého produktu.

⚬ Zmena farby, vône alebo mierne usadeniny v produkte- jednoducho nechceme pridávať umelé arómy, konzervanty alebo farbivá za účelom zjednotenia našich produktov. Chceme vám ponúknuť tie najkvalitnejšie prírodné produkty, také čisté, ako ich úrodná bulharská pôda vytvára. Preto ak sa náhodou stane, že sa v produkte vytvorí mierna usadenina či farba jedného produktu je o čosi tmavšia ako v tom druhom, neľakajte sa, to k prírodným produktom patrí.
V prípade, že máte podozrenie, že produkt je nejakým spôsobom poškodený, zašlite nám fotky a popis stavu, radi situáciu preveríme.

4.3 Ako InaEssentials produkty používať?

⚬ Na tvár a telo - Naneste malé množstvo vody na vatový tampón a jemne ním prejdite po problematických partiách pokožky.

⚬ Vodu môžete aplikovať na celé telo, vyhnite sa intímnym partiám, pokiaľ produkt neodporúča inak. Nie je potrebné naše hydroláty po nanesení zmývať. Vody môžete použiť viackrát počas dňa, v závislosti od stavu vašej pokožky. Pre viac informácií ohľadom používania produktov kontaktujte náš tím.

⚬ Väčšinu vôd môžete použiť ako tonikum alebo ako základ pod make-up a pred aplikáciou iných produktov starostlivosti o tvár.

⚬ Pri použití viacerých vôd odporúčame nanášať ich s časovým odstupom aspoň 15-20 minút, aby aktívne zložky každého produktu prenikli do epidermy a splnili svoju úlohu :)

⚬ Na vlasy - Hydroláty: Nastriekajte vodu ku korienkom vlasov aj po celej dĺžke a niekoľko minút jemne masírujte. Nechajte produkt vstrebať. Nie je potrebné následne produkt zmývať, pretože rýchlo schne a aróma sa stratí už za pár minút.

⚬ Vody môžete použiť viackrát počas dňa, v závislosti od stavu vašej pokožky a vlasov. Pre viac informácií ohľadom používania produktov kontaktujte náš tím.

⚬ Na nechty - Vodu môžete nastriekať priamo na nechty.

⚬ Môžete si pripraviť aj malý kúpeľ na končeky prstov a nechty si na pár minút namočiť do čistej vody zmiešanej s našou bylinkovou vodou alebo soľou do kúpeľa.

⚬ Odporúčame aj obklad na nechty - namočte do bylinkovej vody vatový tampón, textilné vrecúško alebo odev podľa vlastného želania a obaľte ním nechty na 15-20 minút.

4.4 Aké produkty odporúčame na problémy s pokožkou a vlasmi?

Náš produktový rad RoutINA, podporený klinickými testami a silou prírody, vám poskytne komplexnú starostlivosť a trvalý účinok.

Akné RoutINA™ - trvalé riešenie na Akné a Čierne bodky
Anti-Age RoutINA™ - trvalá starostlivosť o Starnúcu pleť a Jemné línie
Proti Lupinám RoutINA™ pre Neho - trvalé riešenie pre Lupiny a Seboreu
Proti Lupinám RoutINA™ pre Ňu - trvalé riešenie pre Lupiny a Seboreu
Ekzém RoutINA™ - trvalé riešenie na Ekzémy a Podráždenie pokožky
Strata vlasov RoutINA™ pre Neho - trvalé riešenie proti Vypadávaniu vlasov
Strata vlasov RoutINA™ pre Ňu - trvalé riešenie proti Vypadávaniu vlasov
Hyperpigmentácia RoutINA™ - trvalé riešenie pre Pigmentové škvrny
Nechtová pleseň RoutINA™ - trvalé riešenie pre Plesňové a Zapáchajúce nohy
Psoriáza RoutINA™ - trvalé riešenie pre Psoriázu a Citlivú pokožku
Kŕčové žily RoutINA™ - trvalé riešenie na Kŕčové žily

4.5 Je môj typ pleti dôležitý pri vábere produktov?

⚬ Áno. … Pre pomoc pri výbere produktov nás kontaktujte tu: TU 

4.6 Ponúkate vzorky produktov?

⚬ Vzorky našich produktov neponúkame; celý produkt môže slúžiť ako vzorka, pretože odporúčame 14 dňovú skúšobnú dobu produktu. Ak po 14tich dňoch nebadať ani malú zmenu, garantujeme výmenu produktu albo vrátenie peňazí.

5. OSTATNÉ

5.1 Môžem pri požívaní vašich vôd použiť aj krém?

⚬ Pre všetky typy pleti jednoznačne odporúčame v kombinácii s pleťovými vodami používať aj hydratačný krém, môže sa naniesť už pár sekúnd po aplikovaní a vstrebaní pleťovej vody.

5.2 Sú pre mňa vhodné všetky zloženia produktov?

⚬ Pred objednaním produktov sa vždy uistite, že netrpíte alergiou na dané zložky, zloženie sa nachádza na našej stránke v popise každého samostatného produktu.

5.3 Prečo používate plastové obaly?

⚬ Minimalizácia emisií z dopravy pre nás hrá veľmi dôležitú úlohu. Sklenené fľaše vážia viac, a preto je preprava spojená s vyššou spotrebou energie v porovnaní s plastovými fľašami. Po určitom počte kilometrov už nie je ekologická rovnováha pre sklenené fľaše pozitívna. Sklenené obaly na jedno použitie navyše vyžadujú viac energie na výrobu. Samozrejme stále pracujeme na zdokonaľovaní našich obalov. Nekompromisná hygiena a bezpečnosť spotrebiteľa majú pre nás vždy najvyššiu prioritu.

⚬ Aktuálne sú naše plastové obaly 100% recyklovateľné, takže ich nezabudnite separovať!